Ut.

Alltså, inte för att vara den som är den men det finns så himla många TRÅKIGA bloggar. Och då menar jag inte att jag tycker att min är bättre än andras. Men seriöst, en tjej på 27 år från Örebro som inte ens kan stava till Västgötaslätta utan istället skriver "Väskgötaslätta". WHAT THE FUCK? Sen när blev att komma från Västergötland något att göra med en jävla väska?
Inte för att vara den som den andra heller men jag har tänkt på det här med att studera på universitetet, det är rätt intressant. Man lånar pengar...så att man ska kunna överleva under sin tid som student. Pengar som man senare ska betala tillbaka till staten när man fått ett jobb. Och sen ska man tydligen ut och dricka sig full också, rätt mycket pengar där med. Kroppen mår dåligt (det gör den iochförsig ändå men det blir ju inte bättre av att dricka) och man kan göra bort sig rejält. Eller så kan saker och ting bli 1000 gånger roligare och man kan våga närma sig någon man tidigare inte kanske vågat titta på av ren admiration. Men men, ibland får jag känslan av att människor gillar mig, och i nästa sekund får jag känslan av att de fortfarande gillar mig. Vilket är konstigt, eftersom det inte hänt så mycket på en sekund? Eller? Har jag POFF blivit supersnygg på en sekund? Nej. Har jag PAFF plötsligt blivit så sexig att ingen kan hålla fingrarna eller ögonen i styr? Kanske.
Kul är det iaf, denna dragningskraft vissa människor har.


Stay Out // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0