Kråka.

Man kan ha kråkor i näsan och man kan skrämma kråkor i fjäsan. Säh, nu skrev jag bara så för att det skulle rimma. To rim på Engelska kan vara snuskigt, det betyder att man slickar någons rövhål, vilket kanske är mysigt, det vet jag inte riktigt.
Jag kom på att jag behöver ägg, lite kärlek och bra musik just nu. Och med "lite" kärlek menar jag förstås TONVIS! MASSOR! Så jag inte kan andas eller tänka på något annat.


Jag kommer ihåg när jag köpte Britta Perssons skiva "Kill Hollywood Me" från cdon.com och när den kom hem till mig och jag satte i den i stereon så var det inte den skivan utan Absolute Music 45 eller nåt. Hur konstigt är inte det? Jag älskar för övrigt när man kommer på något som inträffat för ett tag sen och som man börjar reflektera över, och kommer på att det var något konstigt med just det.
Japp. Så kan det vara.

Stay Persson, Persson // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0