ICKEA

Jag har en speciell relation till IKEA. Jag gillar det i allmänhet inte. Men jag omringar mig med deras produkter och är rätt nöjd med det mesta av det. Vilket är väldigt konstigt faktiskt med tanke på att anledningen till att jag inte gillar IKEA just för att många har möblerna, och för att de är så jävla behändiga och praktiska. Jag vill ha second hand, jag vill ha användt, jag vill ha vägglöss, jag vill ha Anticimex!!! Fatta!
IKEA, hata mig inte för att jag säger detta, utan älska mig för att jag faktiskt låter mina föräldrar handla hos dig och föder dig med pengar så du kan fortsätta att sprida dina blågula kartongbyggnader fyllda med möbler och annat dylikt som man behöver.
Jag måste bara få tillägga att mina föräldrar är de bästa! Jag försöker säga det till dem men de lyssnar typ inte eller skrattar bara när jag säger det. Men jag tror att det är för att jag tror att dem tror att jag skämtar eller nåt. Men det gör jag inte.
Come te, non c'è nessuno. Pappa al pomodoro.



Stay Under a Chair // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0