En katt i smörgås

Hösten överfaller mig likt en blottare utför sina behov på ett campusområde.
Jag har kommit underfund med att jag vet hur jag vill att saker och ting ska vara i mitt liv. Jag vet hur jag vill att det ska kännas. Jag vet vad jag tycker om (dock inte alltid!) och jag vet vad jag inte tycker om.
Då tänker jag såhär: det borde väl inte vara så svårt att få det? ELLER?


Älskar färgen på bilden...alltså den röd-orange aktiga färgen, inte kattfärgen eller smörgåsfärgen.
Non c'è nessuno come te. Kan man tycka...eller känna också för den delen.
Jag är en väldigt känslig kille jag. Och väldigt självsäker i vissa stunder men i andra inte. Lite jobbigt. Jag får jobba på det helt enkelt!



Stay Nicki // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Ida

titta på Brian och Justin och QaF så blir allt kalas, I promise!



http://xlianneherex.tumblr.com/post/2674835514/brian-justin-you-are-adorable-together

2011-10-08 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0