Råa djur.

Jag tror att jag inte vill äta djur mer i mitt liv. Eller åtminstone inte alls lika mycket som jag gjort det senaste året. Eller liksom...jag vill ju vara vegetarian...och jag undviker ju mjölk nästan alltid.
Alltså, efter att jag sett på den föreläsningen som en man hade på youtube på en skola så var jag inte så värst sugen på kött överhuvudtaget...Jag kommer troligen att äta kött nån gång, men det kanske mer blir när jag blir bjuden eller en gång i veckan eller nåt.
Tentan var avklarad ja...ska börja ordna upp inför nästa, även om det är mer än 3 veckor. Har märkt att man måste ha en jävla framförhållning i det här livet. Studentlivet det vill säga.
Japp.


Stay Put // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Första tentan är så skön att klara =D

Det är bra med mig och jag är fortfarande i Danmark. Det är bra =)

2011-10-11 @ 23:51:42
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Eve

Jag ÄLSKAR din blogg! Jag är bara så dålig på att läsa bloggar över huvud taget... Förlåt.. ska bättra mig! PUSS

2011-10-12 @ 13:12:05
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0