Kanin eller anka?

Jag säger anka. Kaniner skrämmer mig på något sätt, och då har jag ändå inte sett Donnie Darko än. (Vill, vill, vill!)
Harar är det samma sak med, men de är ju typ kaniner så jag kände liksom att de var under samma titel.
Anywho...det har varit kul när jag varit ute de senaste gångerna här i Växjö...jag tyckte inte det ett tag men nu har jag ångrat mig igen. Det blir lite som när man åker till ICA, ibland är det bara jobbigt och dyrt, men ibland är det härligt och ger mig lycka.
Jag tror att jag bokstavligen kommer att bli en istapp i vinter. För när jag gick hem från en kompis häromkvällen hade jag på mig relativt mycket kläder. Men när det blåste mot mina kinder..................FRUKTansvärt, det var som om Lucifer tog en piska och tyckte att jag hade varit en "bad boy". Vilket jag kanske har varit men ändå?!
Argh.
Hepp, så kunde man inte lägga upp en bild heller. Tack för den.
Jag ÄLSKAR sådana här låtar, det låter typ lite country, lite indie och lite Laura Marling..whom I love <3

Kyla La Grange - Been Better


Stay Better // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0