Snälla bli min igjen.

Veronica Maj är en riktigt bra tjej. Hon fick hjälp av Christian Waltz och Markus Krunegård så det var väl egentligen inte så konstigt. Tjejer, de kan aldrig göra någonting själva, måste alltid ha hjälp, eller sällskap, eller godis, eller en bra film, eller mat, eller bajsa. Fan, kan de inte bara spela tv-spel och hålla käften?
Kan inte lägga in en bild idag för blogg.se är cpigt. Men vem fan bryr sig?
Gårdagen i Götlaborg var lolig, lekte med några gamla klassisar från thn. Alltid lika snygga. Och så blev det bråk i skogen och sen fest på en båt. Inte min vardag precis...hhehhehehehehe.
Önskar att någon på stan kunde ge mig 300 000 kr så att jag kunde göra en massa roliga saker och ha kul med mina vänner.

Stay Moving // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0