Snacka skit.

Jag är en snäll person. Jag har många vänner. Jag gillar många. Men det är för jävla kul att snacka skit om andra. Prata om hur man tror deras bajs ser ut och så. Och hur de pruttar, etc. Finns mycket bra med denna värld. Såsom ny, bra musik, olivolja, vin, vänner, TV, mandelsmör, min mac, min familj, festivaler, sommaren i allmänhet, färgen grön och sova. Lite annat också föresten: sushi, tartex, tv-spel, böcker, min mp3, Anna Järvinen, djur, ekologiska produkter, dansa, god vegetarisk mat, Stockholm, Göteborg, träffa nya människor, vara med gamla vänner, klara mig själv, byta frisyr, bära fina kläder och vara full.

Ibland tror jag man känner lite så. Det har jag gjort iallafall.

EN sak jag inte gillar just nu, att Arbetsförmedlingen var stängd förra torsdagen och fredagen. Det gjorde mitt liv en aning sämre.

Stay Caring // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jag älskar den staden med =D Underbar!

2011-05-26 @ 10:54:40
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: ida

du har så rätt i att det är roligt att prata skit! bland det roligaste som finns! :D

2011-05-27 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0