Kan ju faktiskt skriva själv.

Idag gick jag upp 11, TRODDE JAG! Klockan var bara 9, men det gjorde inget. Lika glad var jag för det, men gladast var nog räven.
Sen åt jag frukost, sen läste jag tidningen, nej jag kollade på Sápmi Sessions på Svt/Play..det var riktigt bra, med Johnossi. Älskar samer också, så lugna och eftertänksamma.
Sen har jag...ehm...jo spelat Star Wars..pratat med lite vänner. Kollat på tv. Och...nånting mer. Sen har jag ätit också, och tagit in posten. Och ringt Arbetsförmedlingen, och tagit mammas köttfärs, hon blev riktigt arg. Men sen blev hon glad, så det löste sig. Coola bönor så att säga. höhöhöhööh

Ibland önskar jag att jag hade på mig en klänning och låg avsvimmat på ett berg på västkusen. Typ Smögen.

Stay Fashioniated // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0