Söderut.

Jag har aldrig varit mycket för väderstreck. Eller för att lokalisera var saker och ting är. Eller jo, nu ljuger jag. Det gör jag visst det. Vet inte varför dock, det kanske har att göra med att jag gärna vill veta var jag är någonstans. Eller nåt.

Jag har märkt att vin är bra när man är ledsen, och bra när man är glad. Fast mest när man är ledsen.
Voglie scrivere questo in italiano, ma non posso ora. Sfortunatamente.

Kul det skulle vara om katter skulle ha 3 ögon istället för 2.

Jag har alltid gillat att åka söderut, och norrut, och västerut. Men inte så mycket österut faktiskt. Vet inte riktigt varför. Jag tror det har å göra med att det är i en riktning som är onaturlig för mig. Typ.

JAG ÄR BÄST. sa jag det förut eller?

// Stay Best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0