Rätt jobbigt med blogg.

Det är rätt jobbigt med blogg. För att det krävs energi för att skriva något intressant. Sen måste man trycka på en massa knappar. Sen måste man likzom....ja du vet. Tycka att det man skriver är värt att skriva. eller så skiter man i det och skriver ändå. typ. jag vet inte. kanske. jag gör det iaf. Sen skiter man i grammatik för det tar också energi, sen skiter man i att ens tänka på att skriva i bloggen och då kan det ta uppemot 3-7 dagar innan man skriver igen. Det är definitivt inte något för alla.
Jag köpte rött vin igår på en supermercato som jag gillar jättemycket. Det jobbade nästan bara asiater där, undra varför. Bra saker hade dem iaf, många olika saker framför allt.

Såhär vill jag bo när jag blir stor.

Stay in Italy // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. haha, verkligen eller tror jag :P

2011-03-21 @ 23:07:37
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0