Jag vet platser vi kan gå till.

Lykke Li är bra. Bara bra. Orkar inte skriva mer om henne, för det finns inte så mycket mer att säga egentligen. Mer än bra då, och bra.
Tänker inte ens länka en video/låt på bloggen för om du är en intelligent person, lyssnar du redan på henne och älskar varenda cell i hennes kropp och varenda odör hon lämnar efter sig.
Idag har varit bra, idag har jag sagt förväl till en vän som jag lärt känna här. Det var sådär, jag tror man måste vara med någon antingen mycket under en kort tid, eller ibland under en lång tid för att lära känna personen i fråga.

Jag har alltid gillat hundar i bilar. Det känns som himmelen för mig.


Stay Dog in a Car // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0