Hög.

Det är lite konstigt att jag inte har någon hemlängtan, jag menar, det finns ju rätt mycket att längta till hemma i Sverige, men ändå inte. Svårt att förklare.
Det är som om mitt liv här är helt annorlunda. Och även om jag har kontakt med min familj och mina vänner hemma så känns dem aldrig långt bort, och det är därför jag tror att jag känner mig så bra. Förutom i morse då när jag vaknade upp med väräääärrrrllldens jävla huvudvärk. Gosh alltså. Ont i halsen också, och hög var jag också, på blodsocker alltså...inte lika bra som hög på något annat.


Tänkte skriva en massa mer men har inte energin.

Stay Healthy // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jag råkade ladda ner det :) haha

2011-04-02 @ 11:51:15
URL: http://Patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. haha, det är konstigt att råkar blir så ja!

2011-04-02 @ 18:17:23
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0