Lågor utan F.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Mätt
Favoritgodis: Naturligt godis
Är det nåt du absolut inte äter: Kaviar
Kläder just nu: Gråa mjukisbyxor, eldig skjorta, mörkblåa strumpor och fula kalsonger
Musik just nu: Baths - Indoorsy
Vad sa du senast: Jag vet
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1700-talet
Sommarplaner: Barcelona, Sverige eller Norge
Fisk eller badkruka: Fisk, om det inte är svinkallt eller om jag badar ensam
Saft eller alkohol: Saft + alkohol = Mumma
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min mac, insulin och tabletter
Spelar du nåt instrument: Naj
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Mest slösare
Bästa film: Kill Bill vol.1-2
Tror på liv på andra planeter: Inte riktigt
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Typ
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Beror på
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja, på vissa ställen
Snarkar du? Ja, ibland
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Lite spindlar
Äckligaste insekten: Svarta Änkan
Största svaghet: Naiv
Det här är jag bra på: Lyssna, dansa, smaka, ge komplimanger
Bästa bok? Sarah Silverman, Stories of freedom, redemption and pee
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Telekinesi
Vad vill du jobba som? Regissör
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Vegoburgare
Skriver du dagbok? Inte riktigt
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Både och
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) En blandning av de båda
Gungar du på stolen? Ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? Ja, högt och ståtligt
Anser du att du är stark? Lite
Brukar du sola? När jag känner för det
Vad gör du om du får hicka? Ingenting, jämrar mig
Röker du? Bara på festivaler
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Té är det bästa som finns typ
Har du en besatthet? Ja, jag är besatt av Life

Stay Questioning // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0