Kaffedekorering och sämst.

Jag har funderat lite på det här kring kaffe och dekoration. När man blandar dessa två får man något som är väldigt populärt på många matställen eller caféer eller liknande, ni fattar vinken. Men liksom, hur bra blir något när man ser det överallt. När jag åkte hem från ett kort besök i Uppsala häromdagen så upptäckte jag att på flera ställen längs vägen att man väljer att dekorera med kaffe. Detta vet jag inte riktigt varför men jag antar för att det är snyggt, eller inne eller nåt?
Men det är så....blekt. Jag vet egentligen inte varför jag bryr mig och en vän till mig sade första gången hon var hemma hos mig att det såg ut som att min mamma var en Lattemamma, och hon kanske hade rätt. Vi dricker emellanåt i cappuccinoglas och har kaffegardiner (om jag minns helt rätt?). Men liksom, vad är grejjen? usch, gillar inte ens det faktum att jag bryr mig om något så litet som det här.
Min blogg är sämst ever...



Stay Nude // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0