Copy-cat eller inspirerad?

Jag är en copy-cat.
Jag kommer aldrig med egna idéer.
Jag har ingen egen vilja.
Jag går efter andra.
Jag tittar dit andra tittar.
Jag klär mig för att passa in.
Jag luktar tillochmed som alla andra.
Jag köper samma mat och förtär.
Jag är som alla andra.

Jag blir inspirerad.
Jag råkar göra samma sak som någon annan tidigare gjort.
Jag tycker om saker som inte så många gillar.
Jag är inte på låtsas.
Jag har blivit formad till att simma mot strömmen.
Jag har ett inre som säger åt mig att ifrågasätta.
Jag är hemlös katt på gatan.
Jag hör hemma överallt och ingenstans.
Jag får lov att se lite annorlunda ut, det är sån jag är.


Stay Ambivalent // Cromeo

Kommentarer
Postat av: tobias

vad bra :)

2011-01-10 @ 22:24:19
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom
Postat av: tobias

Haha nej eller hur! Men ändå tappar man jämt bort saker. stackars oss!

2011-01-12 @ 00:41:48
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0