Carl Lugn.

Efternamn spelar inte så mycket roll egentligen.
Man kan heta Johansson eller Lidholm, Olsson eller Brottman.
Allt som spelar roll är hur du som person bemöter andra, dina värderingar och din respekt inför andra. Attityd och principer tycker jag också är viktiga, men inte alls lika viktiga som de saker jag nyss nämnde.
Tänk om man skulle vara ett namn...ett namn personifierat det vill säga. Undrar hur jobbigt det skulle bli? Eller, kanske kan man inte bli ett namn utan måste genom sitt namn uppnå ett sätt att vara.

Nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om.
Vi tar en låt på det!


Clare Maguire - The Last Dance

Stay Dancing // Cromeo

Kommentarer
Postat av: tobias

sv: hahah ja exakt! smart tänkt ;)

2011-01-08 @ 14:53:23
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0