Mina öron spelar flöjt och mitt hjärta hänger i en hängmatta.

Idag.
27 februari 2011.
Från Grästorp, Sverige.
Till.
Florens, Italien.
Otroligt.
Roligt.
Skrämmande.
Ovisst.
Fantastiskt.
Jobbigt.
Stimulerande.
Om jag ska se helheten så har det varit otroligt. Otroligt.
När jag kom till flygplatsen vid 6-tiden i morse kände jag mig konstig. Det kanske var nervositet, men ändå inte på något sätt. Det kändes som att jag inte hade mycket som höll mig kvar men att jag inte visste varför jag åkte. Men jag är glad att jag gjorde det. Det var mycket som kunde ha gått fel men som inte gjorde det. Och så var det lite som gick fel men som inte gjorde så mycket. Förutom 500 kronor. Men de ska jag ha tillbaka, beställer man någonting, betalar för det. Då ska man fan få det också, lätt att jag kräver tillbaka mina pengar.
Anywho, enough with the anger.
Tror att jag skriver mer i morgon, när jag vet lite mer om skolan och så. :)


Ciao // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ser vi fram emot!

2011-02-28 @ 13:42:36
Postat av: Heii

Kommer läsa slaviskt ! ;)

2011-03-01 @ 10:56:03
Postat av: Patrik

Sv. Katt helt klart! Det verkar soft!

2011-03-02 @ 22:58:39
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0