Jag gillar att höra andra.

“Imperfection is beauty, madness is genius, and its better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” Marilyn Monroe
Jag gillar att höra när andra säger smarta saker.
Jag gillar också att höra när jag själv säger något intelligent, men det är inte så ofta.
Igår var en rolig kväll. Vi firade Lovisa och om jag ska sammanfatta det så var det faktiskt Kul. Trevligt. Roligt.
Det bästa man kan göra i livet är att:
- ha sex, på vilket sätt man nu nöjer sig med.
- stimulera sitt barnasinne, göra nåt barnsligt, kanske olagligt, men bara man inte skadar en verklig person.
- krama sina vänner, även om de inte vill.
- lyssna på musik som man tycker om och som förstärker den känslan man har inom sig för tillfället.
- skriva ner vad som händer i sitt liv lite då och då, nånstans, så att man kan bli påmind om hur man hade det för ett tag sen och jämföra det med vad man har kommer ha i framtiden, eller inte ha.
- ändra något i din omgivning, flytta på någonting, ta en annan väg till skolan, jobbet eller när du är ute och går.
- var ful, men bara kring människor som du antingen inte känner alls eller känner väldigt väl.
- var vacker, överallt, när du vill, om du kan, om du vill, om du önskar.
- och massa andra saker som också du gör för att må lite bättre.


Stay Evergreen // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Det tror jag det kommer bli =D Hoppas på det!

2011-02-17 @ 18:24:38
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Naw tack ;)

2011-02-20 @ 21:50:50
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0