Landat.

Jag har landat nu.
Är både förväntansfull och förskräckt av mina studier här i Växjö. Men allt jag vet är att jag har vänner som känner sig likadana och som jag vet kommer hjälpa mig i alla situationer. Tror jag.
Jag har bara bott här i princip 3 dagar och det känns inte riktigt som hemma än, det tar nog minst 2 veckor. DUE SETTIMANE.
Saker jag vet om mitt nya liv i Växjö:
- Jag bor på campus, vilket är bra. Många bor hemma fof eller i stan.
- Det är alltid någon som pratar utanför mitt fönster.
- Jag gillar min lägenheten.
- TV:n funkar inte.
- Jag har käkat chips varje kväll.
- Jag har druckit varje dag.
- Jag har en hel bunt med nya vänner.
- Mitt kylskåp är rätt kallt.
- Min toalett spolar inte så bra.
- Det ska bli 24 grader idag.
- Växjö är Europas grönaste stad.
- Mina tänder är fucked up.
- Jag gillar Fleetwood Mac.
- Jag kommer troligen börja prata skånska eller småländska innan min studietid är över.

Stay in Little Land // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0