Clare Maguire.

Kom hem igår. Var rätt bra. Förutom att jag märkte att jag och min moder båda hade mycket att berätta om, och när jag för första gången tyckte om att berätta om vad jag gjort så var hon så illa tvungen att babbla om allt hon gjort, bara under gårdagen. Medan jag hade fakta att berätta från hela veckan. Men men. Så är det ibland med föräldrar, man får inte sätta foten till. Kanske så kommer det sig från deras generation att äldre har företräde i diskussioner eller liknande. Vad vet jag?
Jag är bara en musikintresserad 19-årig som läst samhäll på gymnasiet och som har 1000 vänner lite varstans och som gillar att sitta vid sin dator, hitta på annorlunda saker, lyssna på människor, läsa intressanta böcker och umgås med människor som bryr sig om mig och som jag bryr mig om.

Marina Diamandis tipsade på hennes lilla hemsida om denna lilla musikbegåvade Clare Maguire från Storbritannien.

Sjukt bra låtar har hon, bra röst också. Hon är verkligen en diamant att polera, OM MAN NU SÄGER SÅ!
Det är sån här musik som jag blir glad av att höra!

Clare Maguire - Ain't Nobody



Stay Maguire // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Kruse

hörrö Carly jag tänkte på en sak! hur ändrar du färgen på texten i dina inlägg? (den texten som är rosa) Jag har typ suttit hur länge som helst och försökt att ändra den.

2010-09-30 @ 23:55:56
URL: http://kruseojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0