Marina Diamandis.

Den bästa, absolut bäst.
Okej Shakira är en bra förebild, och Lady GaGa revolutionär som förändrat världen och Beyoncé har DET.
Men Marina......jag vet knappt var jag ska börja.
Hon har en personlig kontakt med sina fans! Det har jag upplevt ett flertal gånger, tro mig!
Hon är intelligent, vill lära sig nya saker hela tiden.
Hon gör inte musik för andras skull, utan för sin egen.
Hon skriver sina egna låtar.
Hennes röst går inte att jämföra med någon annans.
Hon har ett utseende som är en blandning av Catherine Zeta-Jones och Shakira (vadå het?)
Hon är ödmjuk.
Hon är tillräckligt.
Hon har ett eget läppstift som lyser i mörkret
Hon är en blandning av Wales och Grekland.
Hon har en blogg där hon skriver allt mellan himmel och jord.
Hon har hamburgare med sig på scen (fejk, men ändå)
Hon älskar USA, fast på ett lite ironiskt sätt.
Hon har helt fantastiska videor, och då menar jag verkligen...fantastiska!
Hon har världens skööönaste dialekt. (speciellt när hon säger "artist", mumma!)
Hennes låtar liknar ingen annans
Hennes senaste skiva är så bra att jag lyssnade på den i månader!
Hon är öppensinnad.
Hon är mitt allt.
Hon har det lilla som man letar en livstid efter.
Jag överdriver kanske lite, fast nej.



Just det, jag och min vän ska se henne om exakt en vecka! CANNOT WAIT! <3

Stay Diamond // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jag gör det bara för att göra dig avundsjuk =) moahahahaha.

Klar jag tar med en kamera ;)

2010-11-17 @ 22:31:47
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Du är för snäll Carl! Det blev inte det. Ville ha kort på sidorna och lång lugg men frisören fuckade totalt... Ville vara cool. Nu ser jag ut som om jag går i feman :P

2010-11-24 @ 18:26:33
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0