Det är alltid något.

Det är alltid något på gång i mitt liv. Jag vet inte om det är positivt eller negativt. Både och skulle jag gissa. För alltså, jag har inget jobb, men ändå så är det saker att göra hela tiden känns det som. Om jag inte åker till Halmstad för att köra bil så är det Trollhättan för att träffa kompisar, jobbcoach eller handla saker med syrran. Eller så är jag hemma och måste kolla på filmer jag lånat från bibblan som är 2 tim och 40 min oftast. Sen ska jag träna, äta nyttigt och söka jobb. Eller så måste jag hjälpa till hemma eller så ska jag till farmor eller så ska jag kolla på tv. Inget av det jag nämnt är måsten, men ändå gör jag dem. Just det, det ska även packas, duschas, ätas, sovas och läsas. Sen kan jag ta det lugnt. Typ.


Det här är en utav de bilder jag är mest stolt över i mitt liv. Hittils!

Stay Shooting // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0