Jävla nycklar.

Så ska man åka till Göteborg...men först stanna av i lägenheten för att lämna lite saker, men nej nej..då har jag tappat bort mina nycklar och tvingas leta efter dem istället för att åka till bussen. Jag hittar dem inte, sms:ar min moder och min yngsta storasyster och frågar om de kanske ligger i någon av bilarna, får inget svar. Missar bussen...får sms av Cristine och de är i Toyotan. Puh! Men jag kommer inte åt dem på några timmar, får åka till Gbg utan att ha varit i lägenheten..blir lite stressad över sånt här..kan typ inte slappna av, springer runt som en galning i huset och skriker samtidigt som jag pruttar för fullt. He-he.
Ramsvik på torsdag till fredag..ska bli kul. Får se som jag lyckats få tag på mina öl innan dess.
Kanske Gbg på kvällen på fredag, skulle vara något kul på Röda Sten, men Lovisa verkar inte ha fattat att jag bjöd in henne till det. Suck! Ja ja, nästa tisdag blir det åka av! Åker i Alices bil med Robin, Sally, Alice själv och Frida i bilen mot Arvika. Ska bli lättekul!!! :D så många bra band och artister som jag kommer se! Mhm..Just det ja, Papi fyller ju år på torsdag. Måste köpa present! :D

Marina & The Diamonds Vs. Lady GaGa - Alejandro's Not a Robot


Stay Alejandro, Robot! // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. tack så väldigt :D

Hur är det med dig Carl? Vad händer hos dig?

2010-07-07 @ 23:40:57
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Jag hejar nog på Holland. Du får kolla nu! Förlängning =D

2010-07-11 @ 22:23:56
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Gött att livet leker du ;D Låter skoj med arvika!!!!

2010-07-11 @ 23:18:23
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0