Hong Kong Garden & Chinese Tekkno.

Uffie och Sophia Somajo. Två tjejer som är grymma men som jag egentligen inte kan sjunga, tror jag? Inte Uffie iaf, det säger hon själv, men det skiter jag i, hon är bra ändå. ^^

Åker till Trollhättan idag, ska först till lägenheten lite och lämna packning. Sen åker jag och mina kära vänner till Amanda på kusten, och sen tillbaka igen! xD
I morgon bär det av mot Emmaboda med Carro och någon annan snubbe. Ser fram emot att åka bil då jag egentligen skulle åkt tåg och buss. :D tummen upp! Vädret ser ut att bli mycket bättre än vad det var för några dagar sen. Enligt min älskling "yr.no" så ska det bara regna två dagar i Emmaboda, då blir det som Arvika och det är ju helt finemang! woho!

Måste bara köpa jordnötssmör, tartex, makrill och bröd innan jag åker iväg bara.

Konstnär: Shawn Barber





Jag kommer inte skriva förrän om en vecka! Ciao!

Stay Barber // Cromeo

Kommentarer
Postat av: h.n

börjar . blogga. igen.

2010-07-29 @ 15:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0