OJ Oj OJ!

Drama på Swedenborg!
De som inte varit i skolan idag har missat lite.

Börjar med Monica som kommer in i klassrummet med sitt fina hår och sina graciösa ben! Hon berättar att folkisgossip.blogg.se är numera inte tillgänglig av "självklara" skäl. Då den bl.a. strider mot svensk lag. Ooops, nu vet jag inte längre om bloggarna kommer fortsätta skriva. Jag hoppas verkligen det! det roligaste som hänt skolan är det iaf.
Sen på matten så kommer Mika till skolan och allting blir frid och fröjd igen! Räknade inte ett enda mattetal, Jej, go IG-barn! wo---ho! Mika var rolig och fin som vanligt! Han sa att han jobbade som telefonsvarare, alltså svarar i telefon. Och att hans kunder mest var irriterande norrmän som vill ha hjälp. Koseligt tyckte jag! Han hade inte skaffat kone än heller för den delen! ;)

Sen blev det bild och där fortsatte humorn att flöda med alla fina människor som befann sig på platsen! :)

(Skulle laddat upp en bild här men skolans internet är CP-segt och jag orkar snart inte mer)

Ta en semla och ha det najs! // Cromeo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0