Blod och heder.

Sitter vid stationära datorn. WOW säger jag bara!
Det knastrar i högtalarna och "e" knappen segar inte. Vilken uppgradering! Undrar om jag kommer fortsätta med Mac efter jag lämnat in Booken. :/

Well, Salem ägde sönder på MF, inte konstigt med det leendet, håret och den egenskrivna låten. Han är helt enkelt ett musikaliskt geni. ;)
Lägger inte upp bilder från den här datorn, eller JO! haha, fy fan va kul! XD

Världens finaste farmor!

Amy MacDonald släpper sin nya skiva snart. Det är bra!

Stay Donald // Cromeo

Kommentarer
Postat av: em!

salem, geni. OHJA. :D

2010-02-06 @ 22:47:56
URL: http://emmaklemets.blogspot.com
Postat av: heidi

haha din farmor så söt :) och appropå salem, jag såg han inte för missade det men jag tror nog han var bra. det tyckte dock inte mamma men :P

2010-02-07 @ 00:01:39
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag trodde det var en bild på salem först =)

2010-03-03 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0