A duck.

Jag sitter för tillfället och kollar på Anna Anka Söker Assistent. Jej. Vilket bra sätt att slösa min tid på.
Jag borde skriva om Kambodja, vilket jag gjort lite men som kan behövas mer.
Det känns som om jag inte riktigt vet vad jag vill. Det känns som om jag kan ge allt och försöka se förbi alla små fläckar och stora hål. Eller så backar jag tillbaka, hittar något annat och blir emellanåt ledsen över vad jag missar men å andra sidan slipper jag ramla ner och plockas upp om och om igen hela tiden.
Jag känner nog för mycket egentligen, inte för att jag kan hjälpa det men det är jävligt jobbigt med känslor faktiskt. Jag önskar bara att den kunde komma någon och vara med mig och vilja ha mig. Ha mig som någon den älskar, respekterar och är där för mig när jag behöver stöd och känna trygghet.
Låter kanske som en mes eller nån jävla tönt av något slag men så känner jag just nu iaf. Men kan lika gärna vända ryggen till.

Ehm. Vet inte riktigt hur arbetet i skolan fungerar för tillfället. Franskan är kul och går bra. Andra ämnen är det lite sådär i. Tycker att vissa lärare har förändrat sina sätt bedömma uppgifter, eller så är konkurensen för stor.
Haha, har köpt 3 skivor inom loppet av en vecka. Men alla 3 är bra. Tror jag. Vampire Weekend är sjukt bra. Tomas Andersson Wij är fantastisk. Kate Nash är Kate Nash, det räcker för att jag ska köpa hennes skiva.

Jag vet att min syster (Frida) inte är ett stort fan av animerade filmer men jag ska visa Ponyo för henne när hon kommer hem till huset senare i sommar. Hon kommer bli imponerad!


Stay Ponyo // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack så väldigt mannen! Hur är det med dig? :D

2010-04-21 @ 23:22:35
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0