Jessica + Gbg.

Igår fyllde Amanda sovtuta 18 år och idag är det Jessica som har den äran att fylla 18 höstar!

Vi ska vara hos Jessica i Torsred kl. 18:00 och äta mysig middag med lite champagne om jag inte hörde fel! Lyxigt, lyxigt!

Som den dansnörd jag är har jag kollat upp vilka ställen i gbg som vi kan gå ut på! har redan en favorit med vi får se hur villiga mina vänner är på just det stället.

Antingen blir det Drömland, I Love Electro, Klubb Back-Up, Showdown, Jamrock eller Oktoberfest!
Ja! det kommer att bli "TAKING a PICTURE" kul.

Undo my body, zip my heart out! Unzip my heart!


MMm. ha det senap!

Stay Mustard! // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidi

nice picture (Y)

2009-10-18 @ 13:14:50
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0