Jag kanske ska bo ensam.

Jag menar...jag har aldrig haft det så bra som när jag är ensam hemma. Det är andra gången på en vecka som jag har huset för mig själv. Skulle nog kunna vänja mig vid detta. Dock tror jag att jag skulle behöva vara med människor då och då, för jag tror att man blir en smula skadad, socialt sett, om man är ifrån mänsklig kontakt för länge.

Maten jag gjorde förut blev väldigt god också, har aldrig gjort så god pasta (penne rigate vare egentligen).

Nu sitter jag i vardagsrummet med bara ett fåtal lampor och macen på bordet. Det är tre tända ljus precis bredvid mig också. Lyssnar på Nina Simone också. Kan inte riktigt bli mysigare. Jo kanske om jag hade bullar och chailatte och om spisen var på. Men jag får nöja mig med té och knäckebröd med aromat på! XD
Seriöst, jag har ätit det flera dagar i sträck nu.
Det är lite sjukt. Jag kanske får i mig för mycket salt eller nåt. Det känns som det iaf. Men vem bryr sig?

Mössprovning idag också. Det var nice. Förutom att jag inte vet vad jag ska beställa. :S
Men det fixar sig, det gör det alltid.



Nina Simone - Ain't got no...I've got life


Skulle vilja leva mitt liv i en utav hennes låtar. Faktiskt. Livet skulle varit så mycket bättre då.

och Heidi, du kommer inte undan, du får söka på henne på Spotify! gräset är ibland grönare på andra sidan. :)


Stay Joyful // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidiliciousssss

hon är tillagd på spellistan ! :) förresten, vad bestämde du dig för på studentmössan? fel formulering där jag vet men orkar inte ändra, du förstår vad jag menar. Godnatt, sov gott :*

2009-10-05 @ 21:52:04
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: lovoovoiiiisssaa

Jag älskar nina simmone. sinnerman är nog den besta

2009-10-05 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0