R-r-r-r-omance, ba-a-a-d romance.

GaGa is back, eller okej..hon försvann väl aldrig riktigt. Men jag är glad att hon kommer med nytt material iaf.
Anywho, hennes nya låt är rätt så bra. Eller vad tycker du?

Lady GaGa - Bad Romance


Eller okej, den är väääldigt bra! Typ.

Mitt lov kan sammafattas såhär: Mycket onyttigt ätande (chips, godis, kakor, glass och tårtor i massor), tv-tittande, tecknade X-menYT (hur ballt är inte det?!), suttit vid macen, varit med Jano och spelat en massa spel på ps3, handlat på Myrorna, "myst" med familjen, skrivit klart bilduppgiften, läst väldigt lite engelska (för den är så sjuukt dålig, varit på fest hos Amanda i Lilla Edet, lyssnat på band på M15, sovit, ätit väldigt god hemmalagad mat..japp så har det varit. Chillat bortom tro.

Oj, GaGa hade visst en till låt, "Alejandro". Får väl lyssna på den!

Öhm, ja...vad ska jag säga? Jag tänker inte göra mig till för att passa in på något sätt. Jag blir bara irriterad över att jag ens ska behöva skriva det här och berättiga någonting för mig eller för någon annan för den delen. Känns bara väldigt onödigt, men å andra sidan, vad är inte onödigt?

Stay Necessary // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0