Såm hävvy shit!

Ne men så här ligger det till. Jag är jäääävligt tacksam. Nu iaf. Man kan inte vara det 24/7.
Jag har blivit trött på alla som klagar på så mycket saker hela tiden. För fan, var glad att du lever och får uppleva saker och träffa människor, tänk om du skulle sitta på ditt rum och så kommer det en snubbe ner från taket, kidnappar dig, tar med dig till en helikopter, flyger dig till Ryssland, tar alla dina kläder och andra belongings, sedan så släpper de dig mitt i skogen någonstans, långt ifrån någon civilisation. Det är snö och det finns en massa konstiga djur där.
Om detta inträffar kommer du ångra att du klagade på att du glömt något någonstans eller att du gjorde dåligt ifrån dig på något test eller prov av något slag.


Jag ville bara nämna att jag är grymm också, bara så ni vet. Jag skulle gissa att du är det också men man kan aldrig vara säker.
Morgondagen ser ut att bli bra. Nationella och sen svenska för att senare jobba ideellt på M15 med Jano och Tabbe! Men matte skare bli i helgen för fan! Inget annat, nej! Hard work, work!

"If we're in love, we should make love
When will we be lovers?"

Bara för att jag egentligen skulle vilja gifta mig med henne.
Róisín Murphy - If We're in Love



Stay in Love, please // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0