A part that has gone missing.

Min fantasi är inte var den brukar vara.
Som potatis och en ål och hej på dig din fule fan!
Jag bor i en stad som inte är stor och som man inte får kalla för stad.
Jag känner några människor som jag finner intressanta. På olika sätt. Eller samma.
Svenska är ett fint språk. Det kan du väl ändå se?
Sluta nu. Sluta kasta garn på farmors onda knä. Hon kommer ändå inte göra som du säger...

Jag är inne i en trans bestående av
Empire of the Sun
Fever Ray
Bat for Lashes
Passion Pit
Röyksopp
Calvin Harris


MGMT- Electric Feel (Justice rmx)

Calvin Harris - I'm Not Alone (jävligt grymm låt!!!!!!!) lägger upp den på FB nu bara för det! XD



Stay Rhytmic // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Fritschen

FYFAN vad bra gubben... I'm not alone.. har tagit ned alla versioner och mixar av den på spotify;)

2009-05-05 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0