Social Studies my ass.

Japp så kan det bli om man har en penis på armen.

eehm. Ja. det som jag tänkte säga från början var att jag vill att ni ska veta vad för musik jag lyssnar på när jag pluggar. Och denna gång äre inte kick-ass elektronik utan nice-ass indie-pop?:S jag vettefan. Jag har sagt det förr och jag säger det nu: Sigur Rós. Lika skönt som vanilj i téet en söndagskväll i November.
Those icelandic sons of bitches know how to D-E-L-I-V-E-R. Blir på så jävla bra humör när jag hör denna låt. :D

Sigur Rós - Inní Mér Syngur Vitleysingur



Stay Vitleysingur // Carl

Kommentarer
Postat av: Emma

Indie är mys! :)

2009-03-24 @ 09:28:27
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0