Röyksopp.

Ett band vars namn jag hört men aldrig lyssnat på eller varit intresserad av. De är från Norge och är ett elektroband. 2 st. plusspoäng. :)
Jag orkar egentligen inte med skolarbete. (Sh och Hi). Fast de är 2 st. rätt så roliga ämnen men det som vi håller på med i Sh:en är det tråkigaste jag varit med om sedan text-tv på Tv. (Text-tv på macen äger)

Iaf. Så Har jag inte duschat på ett tag heller. Men jag kommer troligen inte att träffa någon av er så ni kommer inte känna av min odör.
Öhm. ah.
Hittat 3 st. ännu mer bra musikbloggar. Det som är bäst med de är att de har såpass coola namn. "Ants in My Trance", "Fluo Kids" och "Gorilla vs. Bear". ^^

Fått mkt skäll både från Mami och Syrran. Fast det är inte så konstigt för de anmärker saker på precis samma sätt båda 2. Så om den ena har klagat på något kommer den andra 5 min senare och säger ungefär samma sak. Ibland turas de om. Jag har också hittat en blogg på spanska. Jag fattar ungefär hälften men det är kul att läsa ändå. Jag tror att den handlar om en död tjejs krönika eller nåt.

Jao jao. That's the way. Aha, aha, I like it, aha, aha.
Nu får ni iaf en video av mig. :D


Röyksopp - Poor Leno


Stay Poor // Carl

Kommentarer
Postat av: kawa

fuck kina. håller med, INTE KUL!

2009-03-09 @ 09:38:49
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0