Rough Hands.

Öhm.
Fuck.
Så jävla skönt att säga, höra och säkerligen göra.
Håller på med matte men endel gör mig bara arg. Det makear inte sense.
Lyssnar på Crystal Castles också. Innan dess laddade jag ner ungefär 30 låtar. Skoldagen har la varit sådär. Började med en sisådär engelskalektion. Följt av projektarbete ála musikquiz, fast Lovisa hann ändå med våran planering av projektet. Bra initiativ! Heidi och Amanda, jag förlåter tyvärr er.! ^^

Jag tänkte nästan förut att jag skulle vara sjuk från skolan i morrn men jag skiter i det tror jag. Alltid trevligt att komma till skolan. Och om man skulle börja vara borta från skolan när jag verkligen inte behöver det så kommer det bara att fortsätta och det i sin tur kommer resultera i att jag missar en massa i skolan vilket i sin tur resulterar i att jag blir arg på mig själv vilket i sin tur resulterar i att jag begår självmord. Inte bra. Bara ibland.
Fan va mkt jag skriver nuförtiden da. Herregud! Men Gud!
Missbruka Herrens namn, Ho ho ho ho ho ! Sassa brassa mandelmassa. :)

Jao jao.
Lovers Who Uncover asså. Fy i helvette vilken bra låt. Ignorera min inkorrekta engelska. Jag har ett hål i mitt huvud.
Matten dåra. Det enda jag kan säga att jag är bra på är la räkning med potenser och addition och subtraktion av polynom. Sen äre sådär. Men ska snacka med Almerisa i morgon. =) Extramatte på onsdag också, det suger lite faktiskt. För det första så äre dagen innan provet. För det andra så känns det som om man har 5 lektioner på en enda dag. Det suger det tredje fullständigt!
Musikk da!! Ge oss Carl!! OMFG, I totally forgot. I was interrupted by a monkey named Charlotta.
Måhända att jag lagt upp denna unge stilige man förut. Men det är ju också för en anledning. Har rockar anal!
Lyssnarå!

FrankMusik - Better Off as Two

Stay Two // Carl

Kommentarer
Postat av: träningsidioten

Mycket bra låt, aldrig hört den men bra e den! (skrattar lite åy hans sätt att dansa, ser ut som typ Coldplay angående dansen, doesn't matter). Schysst musiksmak anyway!

2009-03-02 @ 19:45:36
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/
Postat av: loise

DEAM kenner due musikhjälpen!!!?? ball



2009-03-02 @ 22:00:40
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0