No tengo idea.

Jag har ingen aning om vad dödselektro är för något men bra äre iaf.
Jag har egentligen inte så mkt att skriva förutom att vi ska skriva projektarbete idag och att jag ska räkna matte.
Jag skulle kunna lägga upp 5 videor med bra låtar men jag tror att jag nöjer mig med 2 st. istället.
Jag har kommit fram till att det spelar ingen roll vad människor säger om de inte fullföljer det med deras handlingar. Så jag tror att jag väljer att säga att jag inte är si eller så och istället försöker vara en så bra medmänniska som möjligt. Eller nåt. Kommer säkert att skratta åt det här i framtiden. Så hej framtidsCarl! Hoppas att du har det bra och är någorlunda lycklig vart du än är. Hoppas att du lyssnar på en massa bra musik och är omringad av människor som du tycker om och som tycker om dig. Hoppas att du arbetar med något du gillar och om inte, så hoppas jag att det ger mycket pengar.

Öhm. Ja.
Fördomar är nog ett utav de största hoten mot samhället vi lever i idag. De kan avgöra så mycket saker. Även liv och död. Tyvärr.

Jag har kommit på att jag har 1600 kr också, det är mer än vad jag har haft på flera månader. Wo-ho!
Skulle mycket gärna vilja åka till gbg också. Det ska jag med! Får se när bara.
Västtrafik ska tydligen införa något nytt också. Fast det berör bara resenärer som åker regionaltåg, expressbussar och något mer. Man ska då tydligen checka in och checka ut ur olika kommuner och en hel familj ska kunna åka på ett enda kort eller nåt. De förklarar det med att det inte kommer att bli svårare utan bara annorlunda. Jaha. Där ser man.


Magdalena Konefal - Thinkin' About You
Cool tjej med skön låt. Det är allt jag kan säga.


Enrique Iglesias - Taking Back My Love (ft. Ciara)
Den här videnm är intressant på 3 olika sätt. För det första är det kul att höra låtar av Enrique för han kan inte sjunga, det har jag sett bevis på. För det andra så är refrängen "catchy" (hatar det uttrycket men jag tror faktiskt att den är det). För det tredje så är Ciara med i den...och hon är het. Dansar bra iaf.
=)


Stay Back // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi aka HEDDAN

gillade iglesias låten !

2009-03-01 @ 20:02:02
Postat av: kååw

den första låten var jobbig tycker jag, det är jobbigt om man inte ve om man gillar eller inte. men jag gillar videon ändå^^ den andra.. hmm.. har samma åsikt om mr iglesias som du så jag iddes inte kolla^^

2009-03-02 @ 22:01:09
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0