Kooks' Heartbeats.

"Ten nights of perfect tune, the colours red and blue" Aa, The Knife asså. Himlen är nära när jag hör deras ljuva musik i mina öron. Det är som om de lever i en helt annan värld.

Men ni får nog tyvärr lyssna på de också för att förstå vad jag menar.
Svårt att välja en låt också, men va fan..va ska jag annars göra. Lägger jag ut 8 låtar får ni ju damp och lyssnar inte på en enda. xD

Kanske 2, nej 1. En i morrn kanske. Ni ska ju lyssna på The Kooks också. ^^
Så jävla grymma musikvideor de har också, The Knife asså. Karin är duktig hon. :D


The Knife - Like a Pen

(Vilken jävla text, jag avlider. Vilken musik, jag vill dansa om och om till den här låten. På högsta volym om och om igen!, och seriöst, om Heidi gillar denna låten så kan du också gilla den. ;)) Det är inte helt den riktiga låten men det är heeeelt okej.=)

The Kooks ja!
Lyssnade på denna låt i morse på bussen och woow va bra den är eller?! Om du inte har lyssnat på den eller på texten så borde du göra det nu. Du lär inte bli besviken, och om du blir besviken är det något fel på dig din vertikala giraff. ^^


The Kooks - One Last Time

Snälla, jag menar snälla. Lyssna på dessa låtar. DU gör mig en stor tjänst. :)
Tack!



Stay Faithful // Carl

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Heej Gubben,, The kooks äger=),, One of my favourite band,, dem og sugarplum fairy;)

2009-03-09 @ 19:41:10
Postat av: Amanda

åh du är så efter!!!11 the knife lyssnade jag på för sisådär 4 år sedan. Heartbeats speciellt, den e bra.

2009-03-09 @ 20:57:36
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: dallemannen

De va faktiskt bra. Synd bara att låten va så kort. Hade vart bättre med 3-4 minuter.

2009-03-09 @ 21:13:26
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/
Postat av: hedi

mupp och supp

ska lyssna på låtarna sedan

2009-03-10 @ 08:34:38
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0