En liten snabbis.

Jag vill ta en paus från mitt sh-skrivande och nämna att jag tidigare idag gick in på Trestad Musik, till ingen nytta alls. Skulle ju fan inte köpa något eller hade pengar till det ändå.
Då går jag till bibblan, där finns det möcke bra skivor å låna.
Å bara för att du bryr dig så har jag skrivit ner dem här:

* Håkan Hellström - För sent för Edelweiss
* The Chemical Brothers - Surrender
* Beck - Modern Guilt
* Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better
* Fall Out Boy - Folie à Deux
* Laakso - Mother, am I Good Looking?
* Lasse Lindh -
(ingen aning, inget speciellt tror jag faktiskt)
* Glasvegas - (samma här)

Franz Ferdinand - Do You Want To?




Stay Wanna // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0