Used to be a major scale.

"But the melody went still
Let Imsy Wimsy Spider free"




Tu sais, l'été et ma saison favorite. Pour sûr.
Sabes, el verano es mi estación favorita. De verdad.
You know, summer is my favorite season. Really.

Fucktard!

Jag blev lite förvånad idag. Trodde först att jag skulle få VG i historia, och VG i spanska. Men icke sa Nicke! Pasi är snäll nog att ge mig ett MVG och Kathryn hade inte riktigt bestämt sig men det lutar åt G eftersom det sista arbetet var ett G-arbete. Så ah. Meritpoäng iaf.
Jag ska även tydligen läsa spanska steg 5, men det fixar jag, jag är grymmast!

Det bar av till Överby med Titti aka Sis' där jag bla. inhandlade marshmallows, schampo, tuggumi, brännbara cd-skivor och saltvatten.
Skulle egentligen inte köpa någonting, men oooooookej. Har man pengar så har man.
Just det ja, Vi får Kathryn och George som klassisar nästa läsår! Wiho! Hallelujah-moment!! Praise the Lord! Milk the cows! Break a leg! Kill an aunt.

You should have known.
I morrn är det dos cosas som händer. Eller egentligen tre saker som är roliga.
1. Brännboll med Es2 og George!
2. Picknick med en massa sköna människor på Spikön. Förhoppningsvis hinner jag med.
3. Kulikul på Knorren med också en massa sköna människor, förhoppningsvis, vet inte riktigt vilka som kommer dit. ^^

Jag blev förvånad över att se Robyn, Estelle, Róisín Murphy och Yelle göra klädesplagg för H&M. Eller aa, de två första är väl rätt så kända men Róisin och Yelle? Cooolt ändå. Hoppas bara att inte en massa fjortisar börjar lyssna på deras musik. xD XD Då skulle jag döddat.

Róisín Murphy - Ramalama (Bang bang)

Taking a picture.


Stay All // Cromeo

Kommentarer
Postat av: kruse

ska lungt skaffa roisins eller robyns, om det finns för killar.

eller kanske dita von teese's

dem är snyggast allafall

2009-06-02 @ 00:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0