Moon and moon.

"Calling moon and moon.
Shoot that big bad hand.
It'll drag me to your door.
No I won't see you no more."



Liseberg igår. Det var kul. Gick runt med lite olika människor. Tyckte synd om Madde som inte ville köpa pass.
Körde Star Wars Arkaden och vann vareviga tillfälle.
Sov hos Jano fast det blev inte så mycket sömn för Emelie kontakte honom sisådär 5 gånger och sista gången var vid halv 3 eller nåt. Skönt värre. Men jag spelade Folklore timmarna innan så det gick bra ändå.

Stördaste händelsen i lekplatsen en bit bort från Janos hus.
En tjej går med hennes kompis och man hör en man skrika från några meter bakom dem. (Föreställ dig att de skriker verkligen också)
Man: Du slutar röka direkt!
Tjej: Men låt mig va för fan! Jag ska till mamma!
Man: Mamma bor åt det hållet! (pekar åt andra hållet)
Tjej: Jag brukar ta en annan väg dit!
Man: Skitsnack! Nu följer du med mig hem och gör som jag säger!
(Några sekunder senare kommer tjejen springande in på lekplatsen och mannen springer efter, han tar tag i hennes arm och säger åt henne att hon ska komma med honom)
Resten hör man bara ett ljud som låter som om någon slår till någon på käften och sedan blir det tyst en stund.
Jano och jag är terrified men maintainar oss coola.
När vi några minuter senare går mot Janos hus så hör vi i några lägenheter ovanför oss att de fof tjafsar och bråkar, medan hennes kompis Terese (hörde när hon ropade något till henne) sitter nedanför som om ingenting har hänt.

Skolan idag var bra. Många var snälla men smörgåstårtan var inte så god eller nyttig heller för den delen. Ibland kan ju saker smaka skit men vara nyttiga men Icke sa Nicke hoy!

Inget klipp idag, orkar inte välja helt enkelt.
Sommarlov också, finns många saker att se fram emot. Hej!


Stay Dazzling // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag fattade inte riktigt historian.. den var lite osammanhängande men aja xD hahaha.

Lät i alla fall som värsta misshandelshistorian?

2009-06-12 @ 23:30:04
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0