Hoppípolla.

Drew Barrymore <3 (ahhhh)




Idag har varit en mycket bra dag. Trevliga och roliga människor i skolan och jäävligt rolig show också.
Åkte till Överby med Heidi och Viktoria för att hitta något kul. Hittade ett par shorts som jag köpte och efter att jag och de andra skiljt oss åt gick jag till Trestad Musik och köpte FOLKLORE<3<3<3<3 Ahh, Jano ringde mig och sa att han hittat det där men att inte hade pengar till att köpa det så jag sa att jag kunde köpa det och så kunde vi dela på det (eftersom jag inte har ett ps3). :)
Titti ringde mig också innan vi tog bussen till torget och sa att mina hörlurar kommit också, de funkade bra när jag testade de när jag kom hem.

Jag är allt annat än ledsen idag! :D
Just det ja, lite extra glad blev jag allt för Carro berättade för mig att hon nog åker med till Borlänge om några veckor och att hon kommer att dela tält med Moa!  Wo-ho!

Stay Happy // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Underbara bilder!

2009-06-04 @ 22:15:16
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: KROUZE

låter som en bra dag (Y)

drew är massa vacker :)

2009-06-05 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0