De kallar dagen för Lördag.


Det gör de.
I Sverige iaf. Kanske i Danmark också. Jag gillar Danmark, men det vet du ju, jag kan inte vara patriotisk nog att bara gilla mitt hemland, måste kittla de gränser som ingen har satt ut så att barnen vet hur de skall leka bra.

Jag sov långt idag, sådär som till efter middag ungefär. Det var annorlunda.
Jag känner att jag kommer gå igenom en förändring över sommaren. Jag blir alltid lite annorlunda under denna heta årstid. Någon blir het, någon annan blir fet. Jag blir kreativ. Oftast, eller galen. Eller så dansar jag till mina låtar. Som man ska göra.
Bat for Lashes - Sleep Alone

"A lonely spell to conjure you, but conjure hell is all I do.
Lonely, lonely, lonely, as mama told me, the dream of love is a two-hearted dream.
-/-
They say for every high, high there must be a low, low, low,low.
And every sun ascending a lonesome moon will grow, grow, grow, grow."
//Bat for Lashes


Som ni lade märke till så sitter jag i mitt vardagsrum, ensam hemma, och lyssnar på Bat for Lashes. Ska träffa hon som mina föräldrar valde att kalla Cristine aka. Mellansyrran.
Jag väljer även att inte ha för höga förhoppningar om något eftersom det bara göra mig ledsen. Oftast.

Läs mer någon annan dag. Snälla.


Stay somewhere between this life and the life displayed in dreams // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0