Butter on my piece of bun.

Jag ser verkligen fram emot att se Lykke Li på torsdag må jag erkänna, Grymmt!

Var hos tandhygienisten idag också, det var rätt så bra. En som praktiserade fick grejja med mig och det var helt okej. Hade lite tandsten som vanligt, sånt som händer.
Efter det åkte jag till thn och köpte regnponcho och lämnade in lånade skivor på bibblan. ^^
Träffade Simon och hans kompis som skulle till replokalen och repa med bandet.
Sen åkte jag hem och gjorde korv med bröd utan ketchup(!).
Sen cyklade Titti och jag till farmor Rut och åt melon och pratade med henne ute i solen.


Mmm. så ligger det till. Har plockat ut lite kläder från min stora ryggsäck för jag antar att jag inte kommer att byta kläder så ofta. ^^ Faktiskt, man tar alltid med sig för mycket och det är rätt så onödigt.
Ja. Då var det snart dags då. Jag gissar att Carro och grabbarna är framme vid det här laget eller så är de framme nu. :)

Ha det banan! Kanske skriver mer innan jag åker! ha det banan!


Stay Close // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidilicious

Köpt all dricka nu o allt calleballe! Pepp som FAN! Hoppas resan går bra tomorrow ! Ringer dig imorgon!!! ;D;D;D,D;D;;DD;

2009-06-22 @ 20:28:14
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

PEACE AND LÖV! =D

2009-06-23 @ 09:52:48
Postat av: OLESSIA

hon är bra

2009-06-27 @ 11:37:20
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0