Skandalöst!

Hej!
Solen skiner idag.
Jag syndade idag.
Det var skönt.


Ehm. Ja. Födelsedagsfirande för mig av mina släktingar på onsdag. Alla andra vet jag ej. Vet inte ens om de känner för att ge mig något. Men det gör inget. Jag har ju min musik. :)
Träffade en fransyska när jag skulle ta ut pengar till mami höhö! sen så undrade hon om det fanns ett apotek här i "stan". Jag sade att det gjordet det men kom senare på att det skulle bli lite svårt att beskriva vägen dit. Well, It ain't mah fault if she be lost, that's fo sho!

Träffade 2 minuter senare min kusin Sofia, 1 minut efter det hennes far, Tummen och sisådär 38 sekunder senare sprang jag in i Maria, min andra kusin som också är barn till min farbror. Lite KUL!

Mmm, potatispajmedlingonochvispgräddemedensmulalejon.

Mitt citat på bdb idag är ett utav de bästa jag läst!
Tack du som kom på det! :)

Stay Put // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0