Sådär.

Äntligen kan jag komma in och få skriva inlägget. (cepade förut när jag skulle logga in)

Det roliga är jag inte riktigt vet vad det var som jag skulle skriva om. xD
Men ah. Får la skriva om något annat eller nåt.
Jag lade nyss märke till att jag fått gulare tänder, va fan liksom? Okej, jag äter lite mer choklad, godis och annat äckligt lite mer än vad jag gjorde i t.ex. höstas. Men asså. dumma tänder.
Ska nog inte till tandläkaren förrän Maj eller nåt, det brukar vara då man kommer dit.

Mmm. Idag äre bowling på schemat, och mat som är god.
 Engelskaboken som jag läser är mycket bra as well. Tur det. För jag läser inte böcker som jag inte gillar. Mina ögon läser alla orden och jag bläddrar sidor och så, men jag läser den inte.

Mina hörlurar gick sönder i torsdags okkså, cepehörlurar. Jag ska fan be om ett par nya från OnOff. köpte de fan i November eller nåt. öhm ah.
Jag tänkt på att det finns många bra texter till låtar men de blir så mycket bättre när man lyssnar på dem/sjunger med än när man skriver ut dem. Typ. Jag vet inte riktigt vad jag blabbar om men typ så som jag skrev.


Stay Calm // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Typ som du skrev stämmer ganska bra. :)

2009-01-17 @ 20:29:42
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Phoenix

aha du får berätta om hur det gick med bowlingen:)

2009-01-17 @ 23:04:16
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0