Pizza utan pizza.

Hej.
Idag åkte syrran, morsan och jag till Lidköping för att shoppa och för att hälsa på mormor som är lite sjuk.
Shoppandet gick bra och besöket hos mormor gick också bra trots att hon inte mådde så bra.
Men sen när vi var tillbaka i gtp så sulle vi beställa pizza, och det gjorde vi, det vara bara det att det inte var någon pizza i kartongen när vi fick den så vi var tvungna att åka tillbaka och få den, "igen". Det var kul, intressant och störande. Men men. Shit happens all the time.

Hoppas att ni gillade videon innan för det tog mycket av min fantasi för att hitta den. Men nu så hade jag tänkt att ni skulle få betygsätta några låtar för mig. Jag lägger upp 2 låtar i taget, för mer orkar ni inte lyssna på, om ens det.

betygsätt på en skala mellan 1-5. ^^Tackar tackar.



The Kooks - Ooh La




Chromeo - Fancy Footwork

Börja betygsätt. ^^

Stay Listening // Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

rolig dag för dig...men sorry, måste säga att jag inte gillade låtarna så mycke.

låt 1 - 1,9

låt 2 - 1,2

2009-01-02 @ 23:08:56
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0