Kukglad.

Öhm. Jag är rätt nöjd med livet för tillfället. Trots att jag ligger asmycket efter i skolan och så. BAJS
Men jag har haft kul idag. Sandra, Amanda och Lovisa är ett roligt "gäng", om man säger så. Och det gör man. För jag är man.
MMhhmm.
Jag älskar min mp3.
Jag älskar mina vänner.
Jag älskar mitt hår ibland.
Jag älskar min skola, faktiskt. Den är bättre än de flesta andra skolor.
Jag älskar min mobil som är på lagning.
Jag älskar................*** *****
Jag älskar *** **** *** ***! <3

Jao. Hemligheter är bra att ha. =)


Stay a Secret// Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

Älska på:)

2009-01-31 @ 16:33:51
URL: http://peacekeepers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Carl, hemligheter är till för att delas med sina nära och kära ;-) Du kan vänta dig att jag kommer tjata på måndag :D:D:D

2009-01-31 @ 19:52:59
Postat av: Anonym

det innan avr frrån mig, sandra alltså :D:D:D

2009-01-31 @ 19:53:23
Postat av: lovisa

haha sandra hur svårt e det at skriva i sitt namn är det står namn...eh hi thih, carl...va kul att höra att du mår bra, det gjorde min dag! :):):):):)

2009-01-31 @ 22:10:53
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0