I like electro, house and techno.

Det kommer från en låt det var inte meningen att det skulle låta som ett svar på någon enkät där man får frågan: What kind of music do you listen to?

Öhm. Kul dag i skolan idag. Engelska med boken...NOT! Sh med photobooth, lärde mig nada, fast jag hade kul så jag lever säkert längre. =D
Sen hade vi idrott och Sandra hade hela lektionen för sig själv och jag tyckte att hon skötte sitt ypperligt. Fick verkligen känna att jag levde, behövde fan det också, har nog inte varit så här seg och stel sedan jag gick i Taekwondo, då var det andra bullar och man fick verkligen ge allt under träningstiden. Fan va jag svettades, det är nog det enda ´jag kommer ihåg!

Crystal Castles, M.I.A. och The Presets har grymma beats.
Om man blandar M.I.A. med elektro och Afrika så kan det låta så här...

M.I.A. - Hussel (ft. African Boy)

Grymmt beat!  fo sho!


Stay African // Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

Ett mycket bra jobb gjorde hon, den där Sandra. Det är så jäkla kul att boxas xD

I like the song btw^^och engelskan är chill nu so shut the f up:P

2009-01-27 @ 18:26:26
URL: http://adia.webblogg.se/
Postat av: Moez

Sandra e fan bäst

2009-01-27 @ 21:50:17
URL: http://peacekeepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0