Fly me to the moon....

...Let me play among the stars.
Let me what spring is like on Jupiter and Mars.


Ja. Sinatra är bra han.
Jag skulle faktiskt vilja veta hur det är att vara på andra planeter. Se lite vad som mer händer där än här. För här händer det inte så mycket. Desafortunadamente.
Och nej, jag är inte bäst på spanska, jag är bara väldigt bra.
Simma i morgon också, har ju gjort det 2 gånger nu utanför skolan så det ska väl gå vägen. Men kommer la att vara sämst som vanligt ändå. (detta säger jag bara ifall om att jag skulle suga på det, så ni vet liksom)Öhm. ah. Kul jul. Heidi och jag på projektarbetet då. Ser fram emot detta. Vi är ju rätt så lika tkr jag ändå så det borde gå vägen.

Hmm. ja . borde egentligen räkna matte, men det borde man tydligen göra 24/7 så det spelar ingen röll. Fast jag ska göra det sen. Tror jag. ^^
Min "nya" mobil är fett grymm också. Grymm som vatten i en plastskål, utan lock.
Anna Ternheim är bäst också.

Btw, det har gått åt helvette med allt som jag lovade att jag skulle ha med på min blogg vareviga gång jag skriver. Typ det där med 3 positiva saker och det. Men jag kör helt enkelt det bara ibland, så får vi se hur det blir.


1. Idag har jag varit närvarande på lektionerna.
2. Idag har jag inte slagit någon.
3. Idag har jag hittat min engelskabok.

Ingen musik idag. =)


Stay Swimming // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Det är bra att inte slåss.

Det är inte lika bra med Sinatra. Han är lite smått fag sådär. Typ hälften fag å hälften kött och ben och organ och sånna där saker.

2009-01-12 @ 20:34:20
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0